DOLENJSKA VILA

+386 31 358 346

INFO@DOLENJSKAVILA.SI

NASVETI ZA SAVNANJE

1.    Za savnanje si morate vzeti dovolj časa, najmanj dve uri, bolje več. V savni ostanite

po 10 - 20 minut, nato se ohladite in postopek ponovite.
2.    V savno nikoli ne vstopite mokri, po tuširanju se vedno skrbno obrišite, tudi hladne noge najprej segrejte (v topli vodi). V savno prav tako ne sodijo težave, ki vas morebiti pestijo. Poskusite jih pustiti pred vrati, savna je prostor za sproščanje, uživanje, za pomiritev in premišljevanje.
3.    Priporočljivo je, da savno obiščete največ enkrat tedensko.
4.    V savno ne prihajajte s popolnoma praznim ali prepolnim želodcem.
5.    Prha s hladno vodo odstrani ostanke znoja na koži. Glavo si vedno oprhajte nazadnje. Nikakor se ne smete umivati z milom ali celo pod toplo prho. To uničuje naravni kisli plašč kože in povzroči obremenitev krvnega obtoka.
6.    Strokovnjaki priporočajo savnanje športnikom, prijateljem dejavne rekreacije in tudi tistim, ki hujšajo.
7.    V savno se lahko za krajši čas napotijo tudi starejši, revmatiki in diabetiki, ki sedijo na nižjih in srednjih policah, ohlajajo pa se z mlačno in ne z mrzlo vodo.
8.    Otroci smejo v savno šele od četrtega leta naprej.
9.    Če je navzoča bojazen pred savnanjem, je nujen posvet z zdravnikom, kajti bolniki z motnjami krvnega obtoka, srčno napako, boleznimi ali nekaterimi vnetji kože ne spadajo v savno.

gallery/eterična olja
gallery/sauna

Finska savna je že stoletja znana zdravilna metoda, kjer s potenjem ohranjamo zdravje in mladosten videz.

Savnanje povečuje prekrvavljenost kože, sklepov in notranjih organov, pospešuje pretok krvi, izboljšuje prekrvavljenost dihalnih poti, čisti pore in utrjuje kožo in je dobra preventiva pred gripo in prehladom. Mišice se razbremenijo napetosti in posledično znatno omilijo dolgotrajno bolečino. Zelo ugodno vpliva tudi na skeletni sistem, delovanje presnove, ščitnice, izboljšuje stanje žil, poveča pretok limfe. Prijetno druženje in razvajanje v topli vodi nas hkrati sprosti in nam vlije novih moči. Dodatno udobje in razlog za sproščenost vam nudi intimnost zasebne uporabe.

Savna pozitivno vpliva tudi na posameznikovo razpoloženje in psihično počutje. Star finski pregovor pravi: "V savni jeza izpari in bes se izsuši." Obisk savne je idealen v večernem času, po napornem treningu ali dnevu, saj predstavlja učinkovito sproščanje. Po savnanju smo izčrpani in utrujeni, zato je priporočljiv počitek in spanje.
 

 

 

gallery/sauna bucket
gallery/polivanje kamnov